ukiwarką, która zastosowała zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci był Google.
Wyszukiwarki oparte na analizie topologicznej są często uważane za bardzo odporne na nadużycia. W rzeczywistości stosunkowo częstym atakiem są spam-systemy automatycznej wymiany linków. Inną formą ataku jest stworzenie dużej ilości gęsto linkowanych stron, z czego wszystkie na ten sam temat. Jest to jednak zadanie trudne i wymagające dużego nakładu pracy, a modyfikując heurystykę wartości początkowych można znacznie ograniczyć ten proceder, którego skala na razie jest minimalna.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa
Promocyjne walory tworzonej grafiki stron internetowych
Grafika, jaką posiada strona internetowa może mieć walor promocyjny. Jednak, żeby tak było, każda grafika musi być tworzona według podstawowych zasad, do których należy potrzeba wykorzystania nowoczesnych metod tworzenia grafiki oraz dostosowanie jej do charakteru strony, która jest przygotowywana. Taka grafika powinna również być bardzo atrakcyjna i nowatorska, ale jednocześnie pozostawać w klimacie konkretnej strony. Trzeba, więc, pamiętać, że strony przeznaczone dla osób dojrzałych lub naukowców muszą posiadać stonowaną grafikę, która jednak również może posiadać walory promocyjne. Będzie to możliwe dzięki podkreślaniu tych elementów, które są najbardziej charakterystyczne dla promowanej strony.
Krótka definicja z Wikipedii. Linkowanie
Linkowanie (ang. Link building) – zestaw działań związanych z optymalizacją dla wyszukiwarek internetowych wewnątrz i na zewnątrz strony internetowej, których celem jest poprawienie pozycji witryny w wyszukiwarkach internetowych, a pośrednio zwiększenie ilości wejść na daną stronę lub linków zwrotnych. Poprawna implementacja linkowania może zwiększyć ilość wysokiej jakości odniesień do danej strony internetowej, co z kolei może przełożyć się na wyższą pozycję w rankingu wyszukiwarek internetowych. Wykorzystywane jest także jako strategia w kampaniach marketingowych, których celem jest zwiększenie świadomości marki.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Linkowanie